24. april 2017

::ŠPANIJA:: Premiera na evropskih zaslonih!


Španija oziroma njihov program Nova, bo prvi evropski program, ki bo predvajal trenutno televisino telenovelo Mi Adorable Maldicion (Renata Notni in Pablo Lyle). Premiera pa bo že 3. maja, ko bo zamenjala trenutno telenovelo Mi Corazon es Tuyo (Moje srce je tvoje).

8 komentarjev:

  1. Ta neumnost bi lahko tudi k nam prišla, ampak še prej Un camino hacia el destino

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta telenovela mi sploh ni všeč, pogledala nekaj prvih delov in me ni prepričala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni pa se dopade, sploh zato ker se vecinoma dogaja na podezelju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Smo že gledal Bello Calamidades na Pink SI, ne rabimo še tega, itak je enaka zgodba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ce je enaka zgodba je res brezveze. Samo ne razumem pa, da si nekateri zelite corazon que miente, ki je priredba laberintos de pasion in smo jo gledali na poptv. Pa zakaj ste gledali pred kratkim tres veces ana, ce pa smo na poptv ze videli Lasoz de amor. Pink slovenije pri nas sploh nismo gledali, tako da smo izpustili bello de calamidades. Pa se eno vprasanje, katero od aktualnih televisjnih ali pa telemundovih telenovel bi pa radi videli na nasih zaslonih?

      Izbriši
    2. Možda La Dona od Telemunda , ali budući da Telemundo , pa i Televisa sada forsiraju novele sa narko tematikom , ne znam da li će ikoji kanal u Sloveniji početi to prikazivati .
      U Hrvatskoj je jedino bila La Reina del Sur i to u terminu iza 22 ili 23 sata .
      Je li uopće u Sloveniji bila koja sa tom tematikom , jer ako sada to počnu sve više snimati i na Televisi , onda ili taj tip novela ili one klasične , rosa novele .

      Izbriši
    3. La Reina del Sur, Pablo Escobar: El Patron del Mal, Rosario Tijeras

      Izbriši
    4. V bistvu si sploh ne želim nobene priredbe, ki smo je gledali.... še najraje bi videla El hotel de los secretos

      Izbriši