20. julij 2017

Irina z novo glavno vlogo!


Ruska igralka Irina Baeva bo ponovno protagonistka televisine telenovele. Po telenoveli Vino el Amor, bo sedaj protagonistka telenovele Me Declaro Culpable. Tokrat pa bo igrala v paru s Juan Diegom Cuvarrubiasom

Poleg njiju pa naj bi bili, po zadnjih podatkih, med igralsko zasedbo tudi: Daniela Castro, Diego Oliveira, Sabine Moussier, Ramiro Fumazoni in Alejandro Avila.

Snemanja se bodo začela konec avgusta.

8 komentarjev:

  1. Bogme je Angelli s konja pala na magarca . Ova Irina je tako loša igralaka , da je to kriminal .
    A i Covarrubias je katastrofalen .
    Od para Rulli - Boyer do ovog cirkusa .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To o njima misliš općenito u glumačkom smislu ili?

      Izbriši
    2. Oboje su preloši glumci . Samo je razlika u tome da je Irina još lošija od njega .
      Dokaz : nije ni bila nominirana za Vino el amor .Evo koliko i sam žiri misli o njezinoj sposobnosti . A glavnu ulogu je dobila navodno onako hmmmmm .

      Izbriši
    3. Anonimni,sama nominacija nije dokaz nečije glumačke sposobnosti!Znači, svi koji nisu nominirani za Premios Tv y novelas nagrade, nisu zaslužili velike uloge?I ima li ti barem jedna Irinina uloga gdje je ona dobra?Barem jedna, ali vrijedna?

      Izbriši
  2. Baš mi je drago zbog Irine! Ona je meni tako divna,tako lijepa,tako strastvena,tako slatka,tako simpatična,tako trendi,tako seksi!A kao Katia u Muchacha Italiana viene a casarse je pun pogodak!Ono malo što sam ju na you tubeu u Pasion y poder i malo više u Vino el amor vidjela-ja sam totalno oduševljena!Ova nova telenovela za nju je orava bomba a sama Irina u protagonističkoj kombinaciji sa Juanom Diegom Covarrubisom biti će kao bombon!Ostatak glumačke postave,po meni, je za čistu desetku!:-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova Irina Baeva je prava američka glumica Fran Drescher!:-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čuo sam da Angelli Nesma ne želi raditi s Irinom , ali da ju budu navodno prislili na to . A Covarrubiasa je obuzela slava i sad se smatra glumcem na razini Marlona Branda .

    OdgovoriIzbriši