15. november 2017

::JAZ SEM LUNA:: Spoznaj Karol Sevilla!


Mehiško igralko Karol Sevilla lahko trenutno spremljate v uspešni mladinski seriji Soy Luna (Jaz sem Luna), ki smo jo lahko najprej spremljali na programu Pop TV, sedaj pa še na Oto. In kdo sploh je? Več o njej boste izvedeli v nadaljevanju.

Fotografija osebe Karol Sevilla FO España.

Njeno polno ime je Karol Itzitery Piña Cisneros, rodila se je 9. novembra leta 1999 v prestolnici Mehike. Že kot šestletna deklica je začela s snemanji reklamnih spotov. Od leta 2006 in do 2008 je obiskovala televisino igralsko šolo za otroke, t.i. CEA Infantil



Njena igralska pot se je začela leta v seriji La rosa de Guadalupe. Nato pa je imela manjšo vlogo v eni od epizod kriminalne serije Mujeres Asesinas. Nato je dobila vlogo v telenoveli Querida Enemiga. Nato pa so sledile še vloge v: Para volver a amarAmorcito corazón in Qué bonito amor.



Nato pa je sledila vloga Lune Valente, ki jo je odigrala v uspešni mladinski seriji Soy Luna (Jaz sem Luna). Serija je tako uspešna, da so že napovedali snemanje njene tretje sezone, ta pa bi premiero predvidoma lahko doživela spomladi naslednje leto. Serijo snemajo že od lanskega leta. Po končani drugi sezoni, pa ima serija že 160 delov, vsaka sezona ima 80 delov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar